قوانین
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای آراز اپ (arazapp) منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای آراز اپ (arazapp) ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.
1. رعایت حریم شخصی
آراز اپ (arazapp)برای حریم شخصی افراد احترام قائل است. بدین منظور اطلاعاتی که از کاربران برای ثبت نام دریافت میشود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه است. مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر میباشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به افراد دیگر خودداری کنید.
2. نمایندگی
آراز اپ (arazapp) مارکت هم اکنون هیچ نمایندگیی ندارد، خدمات قابل ارائه از طریق دفتر فروش مرکزی میباشد . لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی، پشتیبانی آراز اپ (arazapp) اطلاع دهید.
3. عودت کالا
در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد، تاریخ انقضای آن گذشته است و یا مهلت مصرف آن رو ب اتمام است، میتوانید همان جنس از سبد خرید را مرجوع کنید. در صورتیکه گزینه "پرداخت در محل" را انتخاب کرده باشید، بعد از کسر مبلغ کالای مرجوعی مابقی صورتحساب خودرا پرداخت کنید و اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام دادید با ارسال کد سفارش و شماره بارکد کالا به سامانه خدمات مشتریان، (مندرج در صفحه ارتباط با ما) با شما تماس گرفته میشود و پیگیری از این طریق انجام میشود.
4. ارتباطات
هرگونه اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از جمله شمارهی تماس و پست الکترونیکی در اختیار ما در آراز اپ (arazapp) قرار میدهید، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری و همچنین راههای ارتباطی ما و شما، جهت پاسخگویی و ارائهی اطلاعیهها به شما عزیزان خواهد بود. توجه داشته باشید تنها شمارهی پشتیبانی 09123448264 بنابراین ارسال هرگونه پیامک یا تماس تحت عنوان آراز اپ (arazapp)، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آراز اپ (arazapp) است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به خدمات پشتیبانی ما اطلاع دهید.
در صورت داشتن هرگونه سوال درباره حقوق کاربران میتوانید با شماره تلفن و یا پست الکترونیک ارتباط برقرار کنید.